neonewtypeのブログ

140字に収まらないしツリーに繋げたくないとき用

生きてていい理由がわからない

わたしのことを誰も見てくれないし

わたしの話を誰も聞いてくれない


わたしは誰の役にも立てないし

わたしは何の役にも立たない


わたしはただ黙るだけだし

わたしはただ目を瞑るだけ


わたしが眠れば世界は静かで

わたしが起きると世界は煩い


わたしが泣けばあなたは笑うし

わたしが苦しめばあなたは喜ぶ


わたしがどうしようもなく虚しいとき

あなたは楽しそうに歌っているし

わたしが耐え難いほど悲しいとき

あなたは嬉しそうにはしゃいでいる


わたしは何も持っていないし

わたしは何も欲しくはない


わたしから離れないで

わたしに近寄らないで


わたしから逃げるの?

わたしを置いていくの?


わたしは疲れた

わたしは壊れた


わたしは無意味

わたしは無価値


わたしは芥

わたしは塵


わたしは

わたしは



No one looks at me, no one listens to me

No one listens to me


I am of no use to anyone

I am of no use to anyone


I can only be silent

I only meditate


When I sleep, the world is quiet

When I wake up, the world is noisy


When I cry, you laugh

When I suffer, you rejoice


When I am helplessly empty

And when I am helplessly empty, you sing joyously


When I am unbearably sad

And when I am unbearably sad


When I have nothing

And I want nothing


Do not leave me

Stay away from me


Are you running away from me?

Are you leaving me?


I am tired

I am broken


I am nothing

I am worthless


I am dust

I am dust


I am

I am